Tjena.......

nu har jag äntligen kommit hem igjen! kom hem om torsdagen :) sjukt gött ärre! att få sova i min egen säng igen och va med mina underbara kompisar ! ofc saknar jag ju som i oslo men aa, kommer tillbaka om 2 veckor så det är lugnt! 

ska käka frukost nu men senare utöver dan, blir det att va hemma och chilla! det regnar som fan just nu så jag håller mig inne i dag! skulle egentligen til ida men orkade inte ändå så jag stannar hemma! måste ändå städa rummet och fixa til skolan i morn! mm juste! det är skola i morn! är bara så taggad, börja på ny skola, få massor med nya kompisar ♥ kommer bli awesome jue! vilken skola ska ni börja på? och vilken linje? :) jag ska gå barn och fritid på fitura! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback